Copzilla: szupergyors rendőrautó készült a Nissan GT-R-ből
Íme egy GT-R, melyet nem feltétlenül látnánk szívesen a visszapillantó tükrünkben.
Íme egy GT-R, melyet nem feltétlenül látnánk szívesen a visszapillantó tükrünkben.
A tuningolt Nissan GT-R már tavaly is világrekordot futott, az elmúlt hónapokban azonban tovább erősítették a gépet.
Egy ismert virtuáldizájner megálmodta, milyen lenne, ha a legvadabb luxusautókból pickup változat is készülne.
A GT-R nem csak egy szimplán szupergyors sportkocsi, hanem egy valódi japán legenda, melynek mi most a legújabb, még a korábbiaknál is ütősebb változatát fogtuk vallatóra.
Az AMS Performance által felkészített autó 7,14 másodperc alatt teljesítette a negyed mérföldes sprintet, melynek végén 341 kilométer/órával repesztett.
A japán Khul Racing aranyozott és "széttetovált" Nissan GT-R-jének megjelenése mindig hírértékű.
A körülményekhez képest a sofőr és az autó is épségben megúszta a balesetet.
A közönség nem győzött ujjongani, amikor a 600 lóerősre tuningolt orosz terepjáró legyorsulta a japán sportkocsit.
Vajon legyűri a 707 amerikai lóerő a japánok összkerekes Godzilláját és a stuttgartiak boxermotoros ikonját?
A Nissan végre publikálta a világrekordról készült felvételt. Egy szóval: lenyűgöző.
Ezzel pedig új világrekordot állítottak fel a leggyorsabb driftelés kategóriában.
Úgy húzott el a gép a Lamborghini Gallardo és a Chevrolet Corvette versenyében, hogy a másik kettő sofőrjének pislogni se marad ideje.
Az összeszerelő robotok ugyan nagyszerűek, de mégis egészen más szintet képvisel egy kézzel összerakott erőforrás. A Nissan csúcsmodelljében szolgáló 3.8 literes duplaturbós 24 szelepes hathengerese minden esetben egyedi kézműves munka eredménye.
Talán nem kap akkora a figyelmet szupersportautók közt a Nissan GT-R, mint a kategória sztárjai, pedig a japánok autója számtalanszor bizonyította, hogy kiáll bármilyen összehasonlítást velük. A New York-i Autószalonon bemutatták az új, 2017-es frissített modellt.
Azt nem állítanánk, hogy holnaptól minden terepjárós a gépe teveerejével fog dicsekedni, de érdekes kísérletre vállalkoztak az arabok.
A spanyol autópályán dolgozó traffipax képeit látva valószínűleg a rendőrök szája is tátva maradt.
Egymásnak feszült a Nissan GT-R és az új Honda NSX. Majdhogynem azonos teljesítményadatokkal rendelkezik a két japán szupersportautó, de a Honda a hibrid technikát is beveti. Vajon ez mire elég a sok éven át csiszolt Godzilla ellen?
A Z-Tune kivitelből mindössze 19 példányt készítettek, így már a ritkaságánál fogva is egy vagyont ér, de emellé 500 lóerős motor és összkerekes hajtáslánc is jár, amitől a leggyorsabb szériaautók egyikének számít. Az ára is ezt tükrözi.
Az AMS Performance tuningműhely a világ leggyorsabb GT-R-jét szeretné megépíteni.
Azon simán el lehet vitatkozni, hogy ez most jó vagy rossz, de hogy profi munka, az biztos.